Monday 20 May 2013

Cerita Tentang Dia

Hey Hey Hey ! Yeah , Selamat Malam , Sekarang Di TV3 , TV1 , Sedang Menyiarkan Buletin Utama .

Nak Tanya , Setiap Orang Mesti Ada Crush Kan ? Haha . Masa Zaman Tuu Semuanya Rasa Macam Di Awang Awangan Kan ? Cinderalella Nak Kongsi Jugak Laa Cerita Tentang Crush Nie . . Memang Kelakar Bila DiIngat Ingat Kan Balik .

Crush . Dia Adalah Orang Yang Kita Minat Secara Diam Diam Tanpa Pengetahuan Dia . . Hmm , Memang Rasa Mahu Mendekati Dia , Tapi , Yaa , Mungkin Jugak Dia Dah Ada Awek , Atau Dia Tak Kenal Kita , Atau Kita Memang Malu Sebenarnya .

Memang Selalu Jadi Hobi Aku Kalau Aku Berada Berdekatan Dengan Crush Aku , Aku Akan Renung Dia Sampai Lebam . Haha , Tapi , Sampai Setakat Ini , Aku Tak Tahu Lah Dia Perasan Renungan Aku Atau Tidak . Tapi , Apa Yang Penting , Kalau Sehari Tak Dapat Tenguk Dia Or Apa Yang Dia Buat , Mesti Rasa  Macam Tak Boleh Nak Duduk Diam . Hmm , Kalau Tak Boleh Tenguk Secara "LIVE" Pun , Tenguk Kat Dalam Picture Dia Pun Dah Okey Kan ?

Hmm , Lain Pulak Ceritanya Kalau Di Laman Laman Sosial Seperti Facebook , Twitter , Or Lain Lain Akaun , Mesti Aku Bertukar Menjadi Si "STALKER" Yang TersangatLah Setia . Sebenarnya Untung Ada Peminat Dalam Diam Nie Kan ? Apa Yang Kita Buat , Sentiasa DiSokong Dalam Diam .

Well , Apa Pun Yang Terjadi Dalam Hidup Kita , Ia Adalah Satu Pengalaman Yang Mengajar Kita Untuk Menempuh Hidup Akan Datang . So , Selamat Malam :) Have A Sweet Dreams .

No comments:

Post a Comment